آموزش تعمیر سیستمها و تجهیزات مگان و تندر ال ۹۰

آموزش سیستم مدیریت موتور مگان

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است در ابتدا با مبانی کارکرد موتورهای احتراق داخلی آشنا شده و سپس تجهیزات سوخت رسانی توضیح داده شده و در نهایت سیستم آلایندگی توضیح داده خواهد شد

آموزش تخصصی سیستم ضد سرقت مگان

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است با واحد کنترل ضد سرقت الکتریکی ایموبلایزر آشنا شده سپس نسلهای مختلف ایموبلایزر توضیح داده شده و درنهایت کدهای امنیتی و کدهای تعمیرات توضیح داده میشود.

سیستمهای الکتریکی ترمز مگان

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است با سیستم ترمز ای بی اس آشنا شده و تجهیزات آن توضیح داده میشود سپس سیستم پایدار الکتریکی ESP توضیح داده شده و تجهیزات آن شرح داده میشود.

آموزش تعمیر تجهیزات الکتریکی مگان ۱

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است با تجهیزات برقی داشبورد، صفحه نشانگرها، کنترل یونیت مرکزی، مدار استارت، شیشه بالابرهای برقی، سیستم کنترل باد فشار لاستیکها و درنهایت برنامه ریزی مجدد خودرو آشنا میشوید

آموزش تعمیر تجهیزات الکترونیکی مگان۲

در این جزوه آموزشی که توسط شرکتپارس خودرو تهیه شده است با تجهیزات الکتریکی برف پاککن، چراغها حافظه وضعیت صندلی، اخطار صوتی، سیستم هشدار دهنده دنده عقب و در نهایت سقف متحرک و تجهیزات آنها آشنا میشوید.

آموزش مهارتهای گیربکس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مگان

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است در ابتدا با سیستم گیربکس اتوماتیک و تجهیزات آن شامل کانورتور و چرخ دنده های سیاره ای آشنا شده و سپس با سیستم کیربکس نیمه اتوماتیک و تجهیزات آن آشنا میشوید و درنهایت با کامپیوتر گیربکس و پارامترهای اساسی آن و سوییچ ها و سنسورهای آن اشنا میشوید.

آموزش کنترل فنی مبانی اصلی موتور مگان

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است در ابتدا با نصب تسمه سفت کن و تسمه دینام سپس با سوپاپ و فیلر ان ، سیستم مدار خنک کننده و تجهیزات آن، سیستم مدار روغن کاری و تجهیزات آن و در نهایت با توربوشارژ و تجهیزات آن آشنا میشوید.

مشخصات فنی ومدلهای مختلف مگان

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است با مشخصات فنی مگان ، نوع موتور و گیربکس، استانداردهای کیفی رنو،سخت افزار کامپیوتر و نوع پیکربندی آن،مدارک فنی، و درنهایت استفاده از دستگاه دیاگ کلیپ دیاگ تخصصی رنو آشنا میشوید.

آموزش آشنایی با مبانی الکتریسیته خودرو در مگان۱

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است در ابتدا با اصول الکتریسیته در خودرو آشنا شده سپس با باطری و نحوه رفع عیب آن، استارت و مدارات الکتریکی ،مدار شارژکننده دینام و نحوه رفع آن و در نهایت با رفع عیب مدارات الکتریکی آشنا میشوید.

آموزش آشنایی با مبانی الکتریسیته مگان۲

در این جزوه آموزشی که توسط شرکت پارس خودرو تهیه شده است در ابتدا با نحوه نقشه خوانی سیم کشی خودرو آشنا شده سپس قطعات الکتریکی شامل دیود، ترانزیستور و خازن -سنسور ها و عملگرها توضیح داده شده و سپس شبکه مالتی پلکس توضیح داده شدو درنهایت شبکه شارژ باطری توضیح داده شده و نحوه عیبیابی این سیستمها توضیح داده میشود.